Potrzebujesz pomocy specjalisty. Masz problem z prawem. Wyciągniemy pomocną dłoń. Napisz do nas
israel-imports-prostitutes-with-aids-to-the-palestinian-territories

Reklamowanie usług seksualnych

13 stycznia 2015

„Reklama dźwignią handlu” to maksyma stara, jak świat. Dzięki odpowiednio przygotowanej kampanii medialnej, stronie internetowej, kolorowej ulotce, czy ogłoszeniu w prasie olbrzymie korporacje i pomniejsze firmy odnotowują rekordowy wzrost zainteresowania swoimi usługami. Nie mniej ważne zdaje się wykorzystanie reklamy w dziedzinie usług erotycznych, bowiem przy tak dużej ilości dostępnych ofert, wyjątkowe ogłoszenie jest jedynym skutecznym sposobem na przyciągnięcie uwagi klienta. Należy pamiętać, że w tak intymnej sferze biznesu, większość ze znanych nam narzędzi reklamowych nie znajduje odpowiedniego zastosowania. Społeczeństwo Polskie nie jest jeszcze gotowe na jawną i szeroko rozpowszechnioną reklamę kobiet do towarzystwa w środkach masowego przekazu, stąd swoje anonse należy kierować jedynie do wąskiego grona odbiorców. Przy doborze odpowiedniej metody należy kierować się również względami finansowymi, aby ewentualny nakład pieniężny nie ograniczał znacząco odnoszonych zysków.

Najlepszą taktyką na pozyskanie klientów i popularyzację swojej oferty jest skorzystanie z trzech podstawowych sposobów promocji:

  1. OGŁOSZENIE INTERNETOWE – jest to zdecydowanie najtańsza (często darmowa) i najprostsza forma reklamy, która cechuje się również najwyższą skutecznością w dziedzinie seks-biznesu. Spośród wielu portali ogłoszeniowych możemy wybrać te ogólne (np. olx.pl) oraz specjalistyczne (np. horhe.pl), które, dzięki rozbudowanym opcjom tworzenia swojej oferty, dają największą szansę na wyróżnienie się w branży. Na takich stronach, poza słownym opisem naszych osobowości, preferencji seksualnych, fantazji i oczekiwań finansowych, możemy także zamieszczać krótkie, zachęcające filmy, a także kuszące zdjęcia. Należy jednak pamiętać, że propagowane przez nas materiały erotyczne nie mogą przekraczać granic określonych w art. 202 K.K. (zabronione jest umieszczanie treści pornograficznych dotyczących dzieci poniżej 15 roku życia, zwierząt, a także szeroko rozumianej przemocy fizycznej). Uzupełniając naszą ofertę w klasyczne fotografie powinniśmy unikać sytuacji, w której rozpowszechniane zdjęcia będą zawierały wizerunki osób trzecich bez ich zgody.
  2. ULOTKA – jest nieco droższym, jednak wciąż dostępnym sposobem dla wielu osób nieposiadających zbyt dużych środków finansowych. Ulotki można wykonywać samodzielnie (w prostych edytorach grafiki) i własnoręcznie prowadzić ich kolportaż. Jeżeli interesuje nas bardziej profesjonalny efekt, przyciągający uwagę lepiej sytuowanych amatorów płatnych usług seksualnych, wykonanie takiej ulotki powinniśmy zlecić profesjonalnej firmie informatycznej. Wobec zamieszczanych na nich zdjęć obowiązują te same obostrzenia, opisane powyżej (art. 202 K.K.).

  3. OGŁOSZENIE PRASOWE – to najbardziej klasyczna metoda oferowania swoich wdzięków. W przypadku gazet codziennych lub popularnych tygodników, nasze ogłoszenie nie powinno przekraczać norm dobrego smaku i stylu, bowiem oferty erotyczne mogą przeszkadzać osobom niezaangażowanym i przeciwnikom prostytucji. Warto rozważyć zatem umieszczenie naszego anonsu w specjalnych magazynach erotycznych, gdzie z pewnością trafi on na zawężoną rzeszę odbiorców tego typu treści. Korzystając z drugiego rodzaju prasy, możemy pozwolić sobie na odważniejsze opisy i zdjęcia, pamiętając jednak o art. 202 K.K.

 

  • Marlena

    większość portali pobiera opłaty za zamieszczanie ogłoszeń. Niby wszystko za darmo aż do momentu gdy trzeba zapłacić

    • sss

      z portali na ktorych ogloszenoa sa platne jest najwiecej klientow… wiec warto jak najbardziej. zarabia sie tyle ze 50zl za miesiac czy 100 to zaden wydatek. pozdrawiam

  • Lola

    Marlena a ty chcialabys wszystko za darmo? To uslugi sexualne tez swiadcz za darmo. Portale sa po to aby zarabialy to ich praca i tak samo nalezy im sie wynagrodzenie za swoja prace. Najdrozsze sa anonse w gazetach i najmniej skuteczne z powodu bardzo duzego ograniczenia wpisu, zdjec i tresci.

    ” nasze ogłoszenie nie powinno przekraczać norm dobrego smaku i stylu, bowiem oferty erotyczne mogą przeszkadzać osobom niezaangażowanym i przeciwnikom prostytucji.”

    Jakis absurd, jesli komus to przeszkadza to niech nie czyta tego typu anonsow.
    Gdybysmy chcieli opierac sie na opini innych to nie powinnismy niczego robic po za uszczesliwianiem innych.
    To my mamy byc zadowoleni z wlasnego zycia a nie inni. Kazdy powinien patrzec na siebie nie na innych.
    Z takim podejsciem nie powinni sie wypowiadac publicznie politycy ani kosciol ingerowac w zycie ludzi bo to takze moze dotknac tych, ktorzy nie sa ich zwolennikami.
    Jakies socjopatyczne podejscie autora tego tekstu.